
Podle hromadné žaloby americká banka JPMorgan nezákonně porušovala soukromí svých zákazníků. Citlivé osobní údaje byly údajně zasílány přímo do Facebooku.
Skupina zákazníků JPMorgan podala žalobu týkající se rozsáhlého porušení zákona o invazi do soukromí u amerického okresního soudu pro jižní obvod New Yorku.
Podle nich měla banka nainstalovat na Chase.com sledovací pixel Facebooku, který zachycoval a přenášel čísla sociálního pojištění, jména, data narození, telefonní čísla, adresy a další důvěrné finanční informace od zákazníků, kteří vyplnili žádosti o kreditní karty nebo úvěry.
v žalobě se uvádí:
Žalovaný pomáhal, zaměstnával, dohodl se a spikl se se společností Facebook, aby zachycoval komunikaci odesílanou a přijímanou žalobcem a členy skupiny, včetně komunikace obsahující citlivé finanční informace…
Facebook prostřednictvím svých obchodních nástrojů ve všech relevantních okamžicích svévolně a bez souhlasu všech stran komunikace nebo jakýmkoli neoprávněným způsobem četl, pokoušel se číst a/nebo se dozvěděl obsah nebo význam elektronické komunikace žalobce a členů třídy na jedné straně a žalovaného na straně druhé, zatímco elektronická komunikace byla přenášena nebo byla odesílána z jakéhokoli místa v Kalifornii nebo byla na tomto místě přijímána.
Na webu banky se údajně nalézá nejméně deset různých souborů cookie Facebooku pro přenos informací.