Společnost Google mění pravidla svých reklam tak, že umožní propagovat americké kryptoměnové fondy. Čas změny se shoduje s termínem, kdy mnozí analytici očekávají schválení spotových bitcoinových ETF v USA.
Technologický gigant aktualizoval své zásady inzerce související s kryptoměnami tak, aby umožňovaly reklamy o krypto trustech od konce ledna 2024.
Změna podmínek Google tak podle všeho přijde ve stejném měsíci, kdy se předpokládá, že budou schváleny spotové bitcoinové ETF.
Počínaje 29. lednem se na Google mohou objevit reklamy od inzerentů nabízejících „Cryptocurrency Coin Trust” cílené na Spojené státy americké. Jde o produkty, které umožňují formou akcií investovat do fondů, které drží velké množství kryptoměn.
Mezi takové investiční produkty patří právě spotové ETF na Bitcoin. Investoři v novince Google vidí další potvrzení toho, že již skutečně dojde ke schválení tohoto investičního nástroje, který podle mnohých umožní přítok mnoha miliard kapitálu do trhu hlavní kryptoměny.
Google již nyní povoluje reklamu na některé krypto a související produkty, ale vylučuje reklamy na hazardní platformy založené na kryptu nebo nezaměnitelných tokenech (NFT), počáteční nabídky mincí, decentralizované finanční protokoly a služby nabízející obchodní signály.
Změna zásad přichází poté, co analytici Bloomberg ETF přislíbili 90% šanci schválení spot Bitcoin ETF do 10. ledna 2024, s potenciálem, že bude schváleno více nevyřízených žádostí najednou.
Trhy nelze příliš dobře předvídat… Číst více
Polský prezident Karol Nawrocki odmítl… Číst více
Čínská lidová banka po letech… Číst více
Společnost Tether, vydavatel největšího stablecoinu… Číst více
Cena Bitcoinu v pondělí opět… Číst více
Načasování, kdy Kiyosaki prodává bitcoiny… Číst více
Provozovatelem webu je fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku. Informace o provozovateli. Návštěvou stránky Kryptohodler výslovně souhlasíte s podmínkami - více zde.
info@kryptohodler.cz
Leave a Comment