Pondělí, 27 květnaVítejte na českém hodlerském webu!

Někteří inzerenti opustili X kvůli Muskovým kontroverzním příspěvkům. Miliardář je poslal do oněch partií

Elon Musk svým svérázným způsobem reagoval na údajné vydírání některých inzerentů, kteří měli problém s tím, co na platformě Twitter, nově X, píše, případně s jeho osobností z politických či idelogických důvodů. Vzkázal jim: „jděte do prdele.”

Zdá se, že podnikatel Elon Musk ještě stále nepředvedl vše, co umí. Tentokrát však svým nezaměnitelným stylem ze stolu smetl společnosti, které by svými penězi chtěly určovat to, co může veřejně sdílet. Věc je však přece jen trochu složitější.

Miliardářský podnikatel Elon Musk se znovu dostal do titulků po svém výbuchu v živém televizním vysílání na výroční konferenci pořádané The New York Times. Zazněla i ostřejší slovíčka.

Nedávno Musk na platformě veřejně podpořil to, co Bílý dům označil za „antisemitskou a rasistickou nenávist,“ za což se od té doby omluvil a svůj tweet smazal.

Když se však tazatel Andrew Ross Sorkin zeptal na inzerenty opouštějící platformu, Musk uvedl:

Jestli se mě někdo pokusí vydírat reklamou, vydírat mě penězi, jděte do prdele… Jděte, do, prdele! Je to jasné? Doufám, že ano.

Musk po tomto prohlášení také křičel na generálního ředitele společnosti Disney Boba Igera, který byl údajně v publiku: „Ahoj Bobe!” Společnost byla jedním z několika inzerentů, kteří opustili X.

Co tento reklamní bojkot udělá, zabije společnost, pokračoval Musk a dodal: A celý svět bude vědět, že tito inzerenti zabili společnost, a my to velmi podrobně zdokumentujeme.

Podle zprávy NPR z 25. listopadu ztratila platforma 50 ze 100 nejlepších inzerentů od doby, kdy ji převzal Elon Musk. Své reklamy stáhly velké značky jako Ford, Verizon, Chevrolet, Chipotle a několik farmaceutických společností, jako je Merck.

Zpráva The New York Times z 24. listopadu vyčlíslila ztráty až na 75 milionů dolarů v příjmech, které jsou v ohrožení, a to z reklam od celkem více než 200 inzerentů, včetně Airbnb, Coca-Coly a Microsoftu.

Miliardář zažaloval za pomluvu Media Matters poté, co začátkem listopadu oznámilo, že našlo reklamy na Apple, Bravo, Oracle, Xfinity a IBM vedle příspěvků, které nabízely Hitlera a jeho nacistickou stranu na platformě.

Část uživatelů Twitteru si navíc stále nedokáže zvyknout na kostrbatý nový název “X”, který se leckomu nelíbí. Zaznamenali jsme, že někteří toto označení odmítají a nadále používají ustálený původní název. Platformu využívá velké množství příznivců kryptoměn.

Donate

Máte rádi hodlerský web a rádi byste nás podpořili? Navštivte sekci pro přispěvatele a pošlete nám spropitné v BTC.

VÍCE ZDE

Disclaimer

Kryptoměny jsou spojeny s rizikem finanční ztráty. Vstupem na stránky Kryptohodler.cz souhlasíte s podmínkami!

VÍCE ZDE

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *