82 % amerických spotřebitelů je ochotno používat tokeny jako součást věrnostního systému

tokeny, američané, přijímat, přijetí, adopce, tokenizace

Podle nového průzkumu jsou Američané připraveni na akceptaci tokenů potavených na blockchainu. Většina je ochotna blockchainové tokeny používat a 63 % amerických spotřebitelů je vnímá jako snadnou formu platby.

Američané jsou připraveni používat tokeny

KPMG provedl výzkum, který ukázal, že Američané mohou velmi rychle akceptovat tokeny. Hovoříme o tokenizaci věrnostních programů, ale výzkum se dotkl také kryptoplateb samotných. Podle výsledků zveřejněných 25. 9. je 63 % amerických spotřebitelů ohotných používat tokeny k platbě a považuje je za snadný způsob, jak zaplatit. Platit kryptoměnami je tedy připravena většina Američanů. A co víc, 82 % respondentů odpovědělo, že by pro ně byly tokeny zajímavé a důvěryhodné, pokud by byly součástí věrnostního programu firmy.

Blockchain představuje potenciální strategické výhody pro komerční použití. Společnost stojící za výzkumem vyzdvihuje výhody tokenizace pro obchody i spotřebitele. Zdůraznili přednosti blockchainové infrastruktury. K těm patří transparentnost, neměnitelnost a hladký průběh plateb. Pouze třetina dotazovaných však byla s těmito výhodami obeznámena. Přesto jsou Američané velmi vnímaví k inovacím a otevřeni k přijetí tokenů v rámci věrnostních programů a odměn, ale i k běžným platbám.

Proč by se obchody měly účastnit tokenizace? Šéf KPMG pro blockchain v USA Arun Gosh k tomu uvádí:

Tokenizace poskytuje inspirativní nové způsoby klasifikace hodnoty, a to buď vytvořením nových aktiv nebo reimaginací tradičních. […] Podniky, které využívají tokeny, mohou otevřít dveře zcela novým příležitostem zlepšení procesů, tokům příjmů a zapojení zákazníků.“

Nejvíce se přitom může jednat o oblasti, kde již existuje vysoká úroveň loajality zákazníků. Potenciál pro tokenizaci je proto podle společnosti největší v odvětvích, jako jsou „restaurace / rychlé občerstvení / kavárny (86 %), elektronické společnosti (81 %), banky a společnosti vydávající kreditní karty (87 %) a mediální / telekomunikační společnosti (79 %).”

 

Odebírejte nové články kliknutím na zvoneček a budete mít stálý přehled. Nebo nás sledujte na Facebooku a přidejte se do naší diskuzní free HODL skupiny.

Zdroj:
https://cointelegraph.com/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.