82 % amerických spotřebitelů je ochotno používat tokeny jako součást věrnostního systému

0
tokeny, američané, přijímat, přijetí, adopce, tokenizace

Podle nového průzkumu jsou Američané připraveni na akceptaci tokenů potavených na blockchainu. Většina je ochotna blockchainové tokeny používat a 63 % amerických spotřebitelů je vnímá jako snadnou formu platby.

Američané jsou připraveni používat tokeny

KPMG provedl výzkum, který ukázal, že Američané mohou velmi rychle akceptovat tokeny. Hovoříme o tokenizaci věrnostních programů, ale výzkum se dotkl také kryptoplateb samotných. Podle výsledků zveřejněných 25. 9. je 63 % amerických spotřebitelů ohotných používat tokeny k platbě a považuje je za snadný způsob, jak zaplatit. Platit kryptoměnami je tedy připravena většina Američanů. A co víc, 82 % respondentů odpovědělo, že by pro ně byly tokeny zajímavé a důvěryhodné, pokud by byly součástí věrnostního programu firmy.

Blockchain představuje potenciální strategické výhody pro komerční použití. Společnost stojící za výzkumem vyzdvihuje výhody tokenizace pro obchody i spotřebitele. Zdůraznili přednosti blockchainové infrastruktury. K těm patří transparentnost, neměnitelnost a hladký průběh plateb. Pouze třetina dotazovaných však byla s těmito výhodami obeznámena. Přesto jsou Američané velmi vnímaví k inovacím a otevřeni k přijetí tokenů v rámci věrnostních programů a odměn, ale i k běžným platbám.

Proč by se obchody měly účastnit tokenizace? Šéf KPMG pro blockchain v USA Arun Gosh k tomu uvádí:

Tokenizace poskytuje inspirativní nové způsoby klasifikace hodnoty, a to buď vytvořením nových aktiv nebo reimaginací tradičních. […] Podniky, které využívají tokeny, mohou otevřít dveře zcela novým příležitostem zlepšení procesů, tokům příjmů a zapojení zákazníků.“

Advertisement

Nejvíce se přitom může jednat o oblasti, kde již existuje vysoká úroveň loajality zákazníků. Potenciál pro tokenizaci je proto podle společnosti největší v odvětvích, jako jsou „restaurace / rychlé občerstvení / kavárny (86 %), elektronické společnosti (81 %), banky a společnosti vydávající kreditní karty (87 %) a mediální / telekomunikační společnosti (79 %).”

 

Odebírejte nové články kliknutím na zvoneček a budete mít stálý přehled. Nebo nás sledujte na Facebooku a přidejte se do naší diskuzní free HODL skupiny.

Zdroj:
https://cointelegraph.com/

Advertisement

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *