Přichází Mistrovství světa v hokeji, tedy událost, kterou si tradičně čeští i slovenští diváci a fanoušci oblíbili díky naší hokejové historii. Nyní bude navíc sponzorem kryptoměnová společnost a dočkáme se NFT tokenů.
Mistrovství světa v hokeji má krypto sponzora
Společnost Crypto.com v pátek oznámila, že podepsala dvouletou oficiální sponzorskou dohodu jako exkluzivní kryptoměnový a NFT sponzor mistrovství světa v ledním hokeji 2021 IIHF v lotyšské Rize od 21. května do 6. června 2021, a mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2022 ve Finsku.
Společnost uvedla:
„Díky nejrychleji rostoucí krypto aplikaci a více než 10 milionům uživatelů po celém světě je Crypto.com hrdý na to, že je prvním krypto a NFT sponzorem na mistrovství světa v ledním hokeji IIHF. Díky archivu mistrovství světa v ledním hokeji IIHF budou speciální sběratelské předměty NFT dostupné exkluzivně na Crypto.com/NFT. Během turnaje budou vydávány jedinečné NFT, které budou obsahovat některé z největších momentů v historii mistrovství světa IIHF.”
Potřetí na sportovní akci
Hongkongská platforma pro obchodování s kryptoměnami již potřetí zahajuje NFT pro sportovní událost. Hokejové mistrovství světa se přidává k nejvyšší italské fotbalové soutěži Lega Serie A a týmu Aston Martin Cognizant Formula One. Druhý jmenovaný zahájil své první NFT na památku návratu ke sportu po více než 60 letech.
„Jsme hrdí na to, že se můžeme připojit k renomovaným značkám, jako jsou Nike a Tissot, při podpoře mistrovství světa IIHF, které sledují stovky milionů fanoušků z celé Evropy a Severní Ameriky,” řekl Kris Marszalek, spoluzakladatel a generální ředitel Crypto.com .
„Toto je jen nejnovější ze série vzrušujících sportovních partnerství, kde spojujeme to nejlepší z blockchainových technologií a sportu spoluvytvářením NFT, které se stanou okamžitou klasikou a vysoce vyhledávanými sběratelskými předměty.”
TIP: První online obchodní gigant právě zavedl obchodování s NFT! eBay potvrzuje plány: Follow-up
Posouvání hranic
Kromě vývoje exkluzivních NFT bude toto partnerství přinejmenším v příštích dvou letech prominentně zahrnovat značku Crypto.com v týmových lavicích a v reklamě na kluzišti.
Rene Fasel, prezident IIHF, k tomu dodal: „IIHF vždy bylo o posouvání hranic toho, co je možné na ledě i mimo něj, a jsme nadšeni, že můžeme začít pracovat s Crypto.com. NFT již našly roli ve sportu, ale jsme potěšeni, že jsme první mezinárodní sportovní federací, která správně rozpozná, jak mohou přidat hodnotu řadě zúčastněných stran, které jsou v hokeji známé i nové.“
Ruská protestní skupina Pussy Riot, kterou u nás “proslavil” Zeman, prodává NFT
NFT toaletní papír – iracionalita, bizár a charita v jednom: NFTP
Bitcoin strašlivě zaostává v ochraně soukromí a mělo by se to změnit, říká Edward Snowden
Bitcoin strašlivě zaostává v ochraně soukromí a mělo by se to změnit, říká Edward Snowden