Bitcoin dorazí na Wall Street; Grayscale a masivní bitcoinová kampaň; Slush pool zaznačil dosažení ATH na blockchain: Příběhy týdne

Bitcoin, sci-fi, robot, vesmír, space, lebka

Tento týden Bitcoin dosáhl svého ATH. Slush pool navázal na tradici a na blockchainu BTC zvěčnil titulek článku, který o tom informoval. Grayscale oprašuje svou masivní reklamí kampaň pro Bitcoin. Ten mezitím míří na Wall Street. Příběhy týdne jsou zprávy, které hýbou kryptosvětem a vyvolávají největší ohlasy v komunitě.

Bitcoin dorazí na Wall Street

Crypto již v roce 2020 získalo významnou pozornost hlavního proudu. Tento trend pokračuje a S&P Dow Jones Indices, divize poskytovatele finančních údajů S&P Global Inc., ve čtvrtek oznámila, že zahájí vlastní kryptoměnové indexy. Tímto krokem se Wall Street přibližuje k přijetí Bitcoinu a altcoinů. „..Nastal čas pro nezávislé, spolehlivé a uživatelsky přívětivé měřítka,“ uvedl Peter Roffman, globální vedoucí inovace a strategie ve společnosti S&P Dow Jones Indices.

V nových kryptoměnových indexech pro Wall Street, které mají být spuštěny v roce 2021, se objeví 550 coinů. S S&P DJI na nich bude spolupracovat newyorská společnost Lukka, která je americkým poskytovatelem blockchainových dat. Robert Materazzi, generální ředitel společnosti Lukka, uvádí:

„Naše spolupráce se S&P DJI je dalším milníkem, který překlenuje propast mezi ekosystémem kryptoměn a tradičními finančními službami. V rychle se rozvíjejícím odvětví je zásadní stavět na institucionálních standardech při práci s vysoce respektovanými značkami, jako je S&P DJI. Lukka je nadšená, že pomáhá řídit neustálé inovace ve spolupráci s S&P DJI.“

Grayscale a masivní bitcoinová kampaň

Správce digitálních aktiv Grayscale oprášil svou kontroverzní bitcoinovou kampaň „drop gold.“ Generální ředitel Barry Silbert v úterý oznámil, že 30sekundová reklama bude „spuštěna na hlavních sítích po celé zemi.“ Reklama doslova radí investorům, aby odhodili zlato a přidali do svého portfolia digitální aktiva, jako je Bitcoin. „V digitálním světě by zlato nemělo zatěžovat vaše portfolio,” uvádí reklama a dodává:

Digitální měny jako Bitcoin jsou budoucnost. Jsou bezpečné, bez hranic a na rozdíl od zlata mají ve skutečnosti užitečnost.“

Grayscale zahájila svou kampaň #dropgold v květnu 2019. Tehdy se Bitcoin obchodoval za zhruba 5400 $ a jen malokterý velký investor by si na něj veřejně vsadil. Oprášená kampaň může přivést další zájemce do sektoru, kde se mezitím přidali mnozí instituciální a retailoví investoři a společnosti, jako je Paypal, které zajišťují, že je nyní Bitcoin v povědomí a na dosah lidem, kteří by se o něm jinak možná ani nedozvěděli.

TIP: Paralelní polis rozdává kávu zdravotníkům – můžete pomoct!

Slush pool zaznačil dosažení ATH na blockchain

Slush Pool je nejstarší bitcoinový těžební pool původem z České republiky. Když prvního prosince Bitcoin o vlásek překonal své ATH z prosince 2017, agentura Reuters o tom napsala článek. Slush Pool titulek tohoto článku zvěčnil na bitcoinovém blockchainu, čímž navázal na tradici započatou již samotným Satoshi Nakamotem, který takto vložil zprávu s novinovým titulkem do Genesis bloku (první vytěžený blok / blok #0). Šlo o zprávu: The Times 03 / Jan / 2009 Kancléř na pokraji druhé záchranné výpomoci bankám.”

Nyní byl jiný novinový titulek zapsán na bitcoinovém bloku č. 659678. Slush Pool uvedl: Naši těžaři nás požádali, abychom to zvečnili.” Zpráva zní: Reuters 01 / Dec / 2020 Dollar padá na americké stimulační naděje; Bitcoin dosáhl vrcholu všech dob.”

(Zdroj: Twitter; Slush Pool)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.